هم پیمانی اداره کل بهزیستی و اداره کل راه آهن استان فارس

نشست محمدرضا هوشیار مدیر کل بهزیستی فارس و مهرداد انصاری مدیر کل راه آهن فارس با هدف هم پیمانی,گسترش تعاملات و بهبود کیفیت خدمات رسانی به جامعه هدف برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی فارس:

دیدار مدیر کل,معاون توانبخشی و مشاور اجرایی مدیر کل بهزیستی با مدیر کل راه آهن فارس با هدف انعقاد تفاهم نامه همکاری فی مابین طرفین  در دفتر مدیر کل راه آهن برگزار گردید.

هوشیار در این نشست با اشاره به تعداد بالغ بر ۱۴۰هزار پرونده افراد دارای معلولیت تحت پوشش بهزیستی فارس به معرفی خدمات معاونت های تخصصی بهزیستی پرداخت و افزود:برای افراد دارای معلولیت موضوعات توانمند سازی و مناسب سازی جز اولویت ها است.

او در ادامه با اشاره به آیین نامه جامع حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت در استفاده رایگان از وسایل حمل و نقل درون شهری و حمل و نقل برون شهری بصورت نیم بها,تسریع روند پیگیری این امکان را ماحصل این نشست برشمرد و گفت:

پشتوانه اصلی ارائه خدمت بهینه به جامعه هدف بهزیستی مدیران متعهدی هستند که علاوه بر چارچوب قانونی در قالب مسئولیت اجتماعی نیز شرایط خدمات رسانی به این عزیزان را تسهیل می کنند.

مدیر کل بهزیستی فارس برگزاری جلسات مشاوره ای و  آموزشی جهت پرسنل راه آهن و خانواده های ایشان در زمینه های مختلف اعم از فررزندپروری,کاهش طلاق,آیین مهرورزی و ... توسط کارشناسان بهزیستی فارس ,استقرار اورژانس ۱۲۳ بهزیستی در فصول و مناسبت های پرتردد مسافرین در راه آهن و همچنین اختصاص غرفه های فصلی در راه آهن فارس جهت عرضه و فروش محصولات و صنایع دستی جامعه هدف بهزیستی را از دیگر موارد مطرح شده جهت این تفاهم نامه همکاری عنوان کرد.

کد خبر 81504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد